czwartek, 19 listopada 2015

Różowy album urodzinowy

Dziś chciałam pokazać Wam album, który powstał z okazji 21 urodzin ślicznej dziewczyny. Znajdują się w nim zarówno zdjęcia aktualne, wykonane cyfrówką, które bez problemu mogłabym przekształcić w czarno - białe jak i te z lat '90, pochodzące z domowego albumu. Starałam się dopasować papiery do kolorystyki zdjęć, a jednocześnie zachować pewną spójność. Kolorem przewodnim jest pastelowy róż, ulubiony kolor Jubilatki ( przyznaję, że i ja go bardzo lubię ), ale żeby nie było za słodko przełamałam go czarnymi stemplami. Cały album powstał z cudownych papierów Prima Marketing. Środek ozdobiłam tekturkami (które pomalowałam farbami akwarelowymi), cekinami, perełkami oraz wycinankami z ulubionych wykrojników. 

Strona tytułowa została ozdobiona kwiatami, tekturkami, badzikiem, cekinami, perełkami oraz ażurową wycinanką - borderem z wykrojnika Tonic Studios - Moroccan Mosaic Simply Screens. Cyfry symbolizujące urodziny pomalowałam farbą akwarelową i by dodać im blasku pociągnęłam dodatkowo perłowym perlen penem.

Zapraszam Was do oglądania zdjęć, których jest o wiele za dużo ;) Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam :)




Gitara nawiązuje do wielkiej pasji Jubilatki. 

Wykrojnik Tonic Studios - Fairy Wand
 Wykrojnik w kształcie księżyca skradł moje serce - Tonic Studios Luna

 Kwiatowe motywy z wykrojników Prima

Border z Tonic Studios - Radiant Roselily przywodzi mi na myśl kwiaty żonkili





 Wykrojnik Tonic Studios z gwiazdkami z zestawu Mystic Vine będzie pasował do wielu projektów.


Album zgłaszam na wyzwanie #12 - URODZINY na blogu Cherry Craft



oraz na wyzwanie #39 na blogu Świat Namaste "Mój ulubiony kolor"


9 komentarzy:

  1. Super! Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, solenizantka będzie zachwycona:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuuuuuuuuu, uuuu, okladka przecudowna :)) i jakie kolorki sliczne :) Dziękujemy za wspólną zabawę w Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!
    Też by mi się taki podobał, ale nie taki słodki :)
    Wybrałabym odcienie niebieskiego i turkusu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)